fredag 24 oktober 2014

cozy october


renkudde ullpläd

Rudolf har fått titta fram i schäslongen..

mysa till med filtar fällar kuddar ljus medmera, det bästa med hösten ... gillar jag alltid, men speciellt nu på hösten och vintern.
Och att 'ta in naturen' passar kanske allra bäst nu ...

..sämsta med hösten - mörkret, vilket iförsig bidrar till mysfaktorn.. men suger när man ska fota... Det är nu på hösten jag brukar tänka på det, att jag skulle vilja ha fusk-dagsljus i någon form, för blixten använder jag ju inte. Stativet är jag dålig på att plocka fram. Hur gör ni?

Osammanhängande babbel såhär på fredagseftermiddagen... Jaja, trevlig helg gott folk!


trästubbe led-ljus

soffan, opuffad :)


svart kattunge
vår svarta hårboll, full fart...

schäslong ullpläd kohud trästubbe kattunge
...och den andra hårbollen :)

marockansk skinnpuff

golvljusstake gjutjärn gammal gjutjärnsgryta led-ljus trästubbe
hittade en golvljusstake jag glömt bort, på bron... bättre användning för den inne!

kattunge ullpläd modernwool
nu blir det en tupplur, stör ej!

skiffergolv trästubbe kohud golvljusstake

Ullpläden hittar du HÄR ..koden 'cozyoctober' som ger dig 20% rabatt gäller till sista oktober.


Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna


5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Visst är det läckert att ta in naturen, det har jag också gjort ;)...tex. en stubbe...härligt tycker jag.
Önskar dej en trevlig helg!
Kram bia

angie sa...

ihre katze ist soooo süß!!! liebe grüße von angie

villapuomi sa...

Just beautiful style & photos in at your home & blog! Enjoy weekend!

Marie maräng sa...

Så fint du har det!
Hos dig passar det verkligen med saker från naturen! Du är så duktig!

Det är verkligen att dilemma med ljuset den här tiden när man ska fota och jag använder heller inte blixt och saknar stativ.

Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
Kram Marie

Beauty Follower sa...

The knitted blanket is marvellous!

http://beautyfollower.blogspot.gr