fredag 22 mars 2013

reportage i japanska My Country


Jag fick besök av Yoko och hennes dotter Yuiko, de hade med sig de två japanska tidningarna som mitt hem är med i. Yoko - som bor i Sundsvall har skrivit texten till reportagen.

Vi fikade, bläddrade i tidningarna och pratade, medan Yuiko lekte med våra katter och tittade på my little ponny-filmer :)

Detta är bilder från Watashino ~  My Country spring no.84
Fyra hem från Sundsvallstrakten är med. Hela fem sidor reportage från mitt hem :)
Själva tidningen är tjock och känns exklusiv, väldigt mycket fina hem på de 162 sidorna som tidningen är. Den kostar motsvarande 100 svenska kronor. En fin tidning vi hamnat i :))
Men mycket ovant för en "skandinav" att läsa tidningen bak och fram, haha!

Redaktionen ska nu även göra en bok med våra hem, som verkar ska komma ut redan i juli... Så eventuellt får jag besök av japanska fotografen nu i maj igen, för de vill ha mer bilder :)

Bilderna är från mobilen.


vardagsrummet ser lite annorlunda ut nu :)



hittade även två små bilder från badrummet och köket, i en innehållsförteckning kanske.. :)

Yoko med tidningen Watashino - My Country


Yuiko smakar på den hemkokta hallonsaften (foto Yoko)

Även Yoko har en blogg där hon visar bilder från vår träff ..dit hittar du om du klickar HÄR

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

6 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Men va roligt för dig att få vara med i en japansk inredningstidning!! Det är verkligen inte många förunnat kan jag tänka mig :) GRATTIS!! Otroligt vackra bilder och så skoj att de vill komma igen och fota hos dig!

Må så gott!

♥ Fyra årstider sa...

Gud så häftigt! Bra gjort av er båda.

Kram Lotta

Prinsesse Elin sa...

Så kul! Grattis:D Ha en riktig god helg og en fin fredag :) Klem :)

Min-Hus sa...

...Kompliment!!!

Hugs Anja

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !
.Så fint ! Och så klart så Kul.
Häftig upplevelse.Ser så fint ut.
Och det har ni ju !

Ha nu en härlig helg ! Må så Gott ! Kram.kram

Anna-Maria sa...

Men gud så roligt att ha sitt hem med i en tidning! Grattis och bra jobbat, men sen så har du ju ett alldeles underbart hem också! Så det är ju inte så himla konstigt!
Grattis igen och ha nu en fortsatt härlig söndag!
// Amie