onsdag 12 juni 2013

mitt växthus i allt om trädgård

'Hannas växthus - en oas hela året' - omnämnd on the front page! :D 

Allt om Trädgård Nr 9 Juni 2013.
Sidan 38, där har ni mig, och mitt växthus ... i ett reportage fotat av Lotta, text Jessica Holm. 5 sidor om mitt växthus. Tidningen ska finnas att köpa fortfarande, nytt nummer kommer den 18'e juni.
Så kul att ha kvar, också med tanke på att jag inte har kvar detta växthus längre ;) Gav det till en granne, här ska byggas nytt ..förhoppningsvis i sommar!





Ps. Fick precis ett utkast på kapitel 1 ur den japanska inredningsboken! ..kapitel 1 ska visst handla om min trädgård och altan..! Wow...
Såå kul att se! Och ut kommer boken redan i augusti som sagt :)
Glömde skriva i förra inlägget om vilka fler som kommer vara med i boken, känner inte till alla men några är Helenas HemNorrfrid, Li som bloggar på Våning & villabloggen och Gamla Gården


Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

6 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Det ser verkligen supermysigt ut. Läste om dig och avundas växthuset

Kram Teres

StrandviksVillan sa...

Kul med mera reportage!!
Har tidigare prenumererat på den tidningen, den var riktigt bra.
Hoppas du får ditt nya växthus denna sommar :)

Må så gott! kram!

Unknown sa...

Roligt att hitta hit!
Oj vad du varit med i många tidningar, så spännande.
//bara Anna
Annacecar.blogspot.com

Carina sa...

Vad kul! Ja, jag läste allt detta reportage och misstänkte det var du. Så himla skoj att få vara med om. Grattis, och ännu mera Grattis till ditt nya växthus....

Zinkhjärtat ♥ sa...

Grattis med reportagen! Det ser väldigt mysigt ut!
Stor Kram Annelie ♥

Anonym sa...

In Germanys "Landfrau" too! So nice - Greets from Kassel/Hessia in Germany :-)