lördag 23 mars 2013

reportage i japanska Thank You!



Här är det andra reportaget från Japan. Tidningen heter Thank You!  4 April 2013 no.204

En sida, med tips om hur man kopierar min stil längst ner på sidan... en japansk bloggerska har fått i uppgift att kopiera stilen :) ..så bilderna längst ner är kopiorna hon har gjort. Intressant! Kul :))

Bilder från iPhone.


framsidan... som för oss skandinaver är bakvänd :)

Jag stoltserar med de två japanska tidningarna som mitt hem är med i! Foto Yoko Kuyama

Domo arigato till Yoko, som gjort detta möjligt! ..och fotografen såklart! Och tack Li, som även hon hade ett finger med i spelet :))
Och medan jag ändå håller på så vill jag såklart tacka min man som ligger bakom all snickeri och bygg härhemma, och tack till släkt och vänner som hjälpt till med bl.a. tömmandet av sand i källaren, dränering osv osv...
Japan!! haha ..hur i helsike gick detta till!? :)


Om du vill läsa om dagen då japanska inredningsfotografen var här på besök så hittar du det HÄR


Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

3 kommentarer:

Dagdrömmar och verklighet sa...

Det är ju bara så häftigt att du varit med i Japanska tidningar, oj vad roligt!! Det vore ju spännande att få veta mer om hur andra länder ser på inredningen i svenska hem.

Ha en trevlig helg!

StrandviksVillan sa...

Såååå coooolt!!!

Designe sa...

Men åh va kul! Grattis!:)