lördag 28 september 2013

Japansk inredningsbok


Här är den! Den japanska inredningsboken som mitt, och 7 andra Sundsvallshem är med i. Och där är jag på omslaget som sagt :/
Boken heter Trädgårdar och inredning i Sverige, Skandinavien.
114 sidor sammanlagt, 21x30cm stor, med mjuka pärmar. Japansk text.
Ungefär 20 helsidor från mitt hem och min trädgård. Sju andra hem/gårdsbutiker.. Plus en massa samlade sidor med tips och bilder från alla olika hem.

Jag har fått en del frågor om ifall boken går att få tag på här i Sverige, och ja! ...nu gör den det!
225 kronor inklusive all frakt kostar den, leveranstid ca 2-3 veckor.
Vill du beställa boken? Lämna då din mailadress till mig, antingen i en kommentar här på bloggen. Eller via mail, se mailadress här i högerspalten ..så förmedlar jag vidare.
OBS! Det finns ett begränsat antal böcker till att börja med, så först till kvarn :)

Jag fotade några sidor ur boken, som jag bjuder på här.

Vår grind som leder in till trädgården.

Altanen fotad vid första besöket ifrån Japan, i september 2012 ...ser lite annorlunda ut i år 

Sandras vardagsrum, som har bloggen och gårdsbutiken Gamla Gården

Där har vi Norrfrids Eija  ...och min våffla :)

Jag visar hur man gör smulpaj med rabarber...

...och fixar i trädgården...

..."bygger" trädgårdsmöbler.... Våran älskade, saknade Maja kom med på bild också :)

Mer från altanen..

Diy - tips från Li

olika förvaringslösningar... bla. Eijas köksbänk och vårt tv-skåp

...och mycket mer......... Som sagt, lämna din email adress om du vill beställa boken.

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

3 kommentarer:

brofållen sa...

jag vill gärna ha en bok på svenska
brofallensnyttonott@telia.com

Kram M

Villa Björkenäs Backen sa...

Mycket fint Hanna !
Kul att få se några bilder !
En skön kväll och vecka önskar jag dig !

Kram

Carina sa...

Vad roligt att få vara med om!